mrZipp0 Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hei, sitter å tenker på å kjøpe meg en 200sx, da enten s14 eller den "andre" typen s13.. vil helst kjøpe s13, men føler at "alle" har det.. Greia er at jeg skal ha skilt på den, og lurer derfor på om det er noe problem på denne typen? siden den ikke ble solgt i norge? Siter Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hva mener du med den andre typen? Coupeutgaven som ble solgt i USA og Japan? Skulle ikke være noe problem å importere fra usa. Japan derimot.. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniesands Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 eg ganske så enig her med Niberlin :) Siter 1995 Audi 80 slow and soon to bee low edition! ;) ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrZipp0 Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 mener den typen med andre lykter foran og bak. Problemet blir altså høyreratt på japan utgaven? ikke noe problem med at den ikke er solgt i norge osv? :)' Takk for svar :) Siter Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m30bXX Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 problemet med jpn biler er at pr.dagsdato er dem umulige å førstegangs registre, derfor usa utgaven blei nevnt over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrZipp0 Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 okei, takker for svar :) så får vi se om det blir sx til sommern :) Siter Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniesands Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 okei, takker for svar :) så får vi se om det blir sx til sommern :) For din del håper jeg det, gleder meg ivertfall til og se bilder hvis du kjøper en :D Siter 1995 Audi 80 slow and soon to bee low edition! ;) ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrZipp0 Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Etter litt søking og div så har jeg funnet ut at det er silvia jeg vil ha.. Bildet er "stjålet", fra japanauto.no er en bil de snart får inn.. Siter Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Det der er en sileighty, ikke "den andre typen". Tenkte jeg skulle bygge om neste vinter. Er råtøft! Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniesands Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Etter litt søking og div så har jeg funnet ut at det er silvia jeg vil ha.. Bildet er "stjålet", fra japanauto.no er en bil de snart får inn.. Råtøff ;D Siter 1995 Audi 80 slow and soon to bee low edition! ;) ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 SilEighty er jo virkelig råtøfft ja :D Men virker som det er veldig mange som vil bygge om til det, blir å grine første gangen jeg møter en etter veien.. Har møtt både skyline, supra, alt av S14 varianter, men aldri møtt en med samme hovedlys som meg selv. Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Bare vent Rick! :D Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniesands Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Bare vent Rick! :D heilt enni hr ;D bære vent :) Siter 1995 Audi 80 slow and soon to bee low edition! ;) ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Yeah yeah.. jeg vet allefall at dere bare aper etter meg.. men så aper vel jeg etter svinball :wonder: Viktigste er jo at vi alle har rett bilmerke :pray Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Kjøp min og slipp ombyggingsdrittet... babyhmm? http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?f=3&t=39009&hilit= Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg