Blueboy Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 hehe ;) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 om man kiker litt närmere på fram skärm og döra så ser pass formen litt kass ut....lr er det bare meg ???? Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Ser greit ut gjennom mine briller :cool:;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by LupoB0Y Fineste frontfangeren til 6N i mine øyne: Original frontfanger, plastsveiset igjen luftinntak/spredere. Vr6 Leppe istedet for original-leppe. Da snakker vi herlig passform og ikke minst kvalitet. Den tåler en støyt, og VR6-leppen er såpass myk at hvis(når) den subber, så skjer ingen skade.. Bare en liten tanke.. De planene der høres veldig kjente ut ;) har fortsatt en delvis modifisert orginal fanger liggende hvor deler av disse modifikasjonene er utført Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by nitewlkr De planene der høres veldig kjente ut ;) Hehe, jepp. Er nesten så man må kjøpe seg 6N, mekke en slik fanger bare for å ha gjort det. Nesten da.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by nitewlkr De planene der høres veldig kjente ut ;) har fortsatt en delvis modifisert orginal fanger liggende hvor deler av disse modifikasjonene er utført jaha? pris å hva du har gjort med denne fangeren ? Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 BlueBoy: den svarte 6N polon med ombygd front...har du fler bilder av den ???? Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 jepp, det har jeg, skal poste de når jeg sitter på min egen pc,hvor bildene ligger... Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by Blueboy jepp, det har jeg, skal poste de når jeg sitter på min egen pc,hvor bildene ligger... Flotters.....du kan maile till bjorn@nordicpolo.com Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Originally posted by Blueboy jepp, det har jeg, skal poste de når jeg sitter på min egen pc,hvor bildene ligger... Bilder....:rolleyes: Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by Blueboy jepp, det har jeg, skal poste de når jeg sitter på min egen pc,hvor bildene ligger... har ikke fått noen bilder enda.....:( Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 you got mail bmk:) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by Blueboy you got mail bmk:) takker.... Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg