emilhetty Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Var planen det, ja ;) Gav 13000,- Kanskje litt mye, men jeg bare måtte ha den. Lyste opp for meg som en sjørøverskatt ville lyst opp for en pirat :volvopower: 13000 er ikke så ille det da, ser jo ganske så strøken ut så. Fant du ut åssen motor som sitter i den? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 fin bil det. 3"JT blir det fin lyd av. Uten turbo må du ha 2 lyddempere. effekt tviler jeg på du klarer å merke noe til, men lyden får du og du slipper den gammelmannssvingen som står på original eksosen. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 13000 er ikke så ille det da, ser jo ganske så strøken ut så.Fant du ut åssen motor som sitter i den? Er k-motor. Bruker mer eller mindre nøyaktig 1l/mil. fin bil det. 3"JT blir det fin lyd av. Uten turbo må du ha 2 lyddempere. effekt tviler jeg på du klarer å merke noe til, men lyden får du og du slipper den gammelmannssvingen som står på original eksosen. Ja, merket at det ble noe bråkete da jeg sløyfet den bakerste demperen på simons-anlegget i den forrige volvo'n. Høhø. Har brukt kvelden på å montere 1000-metere, men ser ikke ut som det vil funke. Har kablet ferdig, men er sikkert noe som er kablet feil... Fulgte med to sikringer, men vet ikke om det bare er den ene som skal brukes på + eller om begge skal brukes på både + og -... Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Er k-motor. Bruker mer eller mindre nøyaktig 1l/mil. Ja, merket at det ble noe bråkete da jeg sløyfet den bakerste demperen på simons-anlegget i den forrige volvo'n. Høhø. Har brukt kvelden på å montere 1000-metere, men ser ikke ut som det vil funke. Har kablet ferdig, men er sikkert noe som er kablet feil... Fulgte med to sikringer, men vet ikke om det bare er den ene som skal brukes på + eller om begge skal brukes på både + og -... sikring kun 1 pr kabel på pluss. minus fra lyktene kjører du bare rett til jord i karosseri. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 sikring kun 1 pr kabel på pluss. minus fra lyktene kjører du bare rett til jord i karosseri. Er det krise om jeg kobler dette på minuspolen på batteriet? Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Hva er vanlig ampere på slike sikringer? Klarte å svi to stykker... Tror jeg har koblet riktig i følge skjema som fulgte med. Tror det satt på en 15A sikring... Prøve med 20A? Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 karosseriet er minus. jord. samme om du kjører den i karosseri eller på polen. Angående sikring så er formelen watt delt på volt. Altså 1stk lykt med 50watts pære koblet på 12volt blir 4ampere. 50/12=4. 2stk 50wattere = 100watt. 100/12=8,5ampere. Tror du har en koblingsfeil dersom dine 15amperes sikringer ryker Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 karosseriet er minus. jord. samme om du kjører den i karosseri eller på polen. Angående sikring så er formelen watt delt på volt. Altså 1stk lykt med 50watts pære koblet på 12volt blir 4ampere. 50/12=4. 2stk 50wattere = 100watt. 100/12=8,5ampere. Tror du har en koblingsfeil dersom dine 15amperes sikringer ryker Pærene er på 100 watt. Kjøpte 15A sikring i går, og det kom noe lys nå. Må bare stille de inn riktig (lyste opp tretopper på veien). Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 neinei.. tusenmetre? :O Håper for all del du kobler dette på relè! Ikke dra noe særlig guffe ut av de elendige kablene volvo fant på å montere for hovedlysene sine.. Du kan faktisk få 10-15% bedre lys i de originale lyktene, om du monterer et eget relè foran hver h4 :P Det er pga. spenningstap og effektiviteten til vanlige pærer. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.