krt_ Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Har riktig nivå i tankten men alikevel blinker lampen selv om temperaturen er normal. Noen som vet hvor den sensoren for nivået ligger? er den i beholderen? ser den i såfall ikke.. edit; Gjelder en Passat 94 mod Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stone_man Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Er vel en elektrisk feil i sensoren. Kløpp ledningen eller kjøp ny. Siter Mazda 323 GTX Mazda 6 1,8 exclusive http://www.bergen-gatebilklubb.com http://www.mazda-ogn.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Åssen står det egentlig til med vann i ekspansjonstanken da? om det er akkuratt sådær med vann så vil den blinke etter bevegelse i bilen.. Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Er vel en elektrisk feil i sensoren. Kløpp ledningen eller kjøp ny. Vel, jeg tok ut ledningene til tanken men det hjalp ikke.. Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Åssen står det egentlig til med vann i ekspansjonstanken da? om det er akkuratt sådær med vann så vil den blinke etter bevegelse i bilen.. Har ca. midt mellom max og min med kjølevæske. Kom til å tenke på noe, kan det være feil blanding mellom kjølevæske og vann kanskje? den væska som er i tanken er helt gul i grunnen.. Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Neppe feil blandingsforhold. En simpel sensor klarer ikke å avdekke det. Frostvæske bør byttes omtrent hvert 2. til 5. år. Høres ut som din er neste ut. OBS. Ikke bland begrepene her, det kan være fatalt. Blandingen av frostvæske og vann kalles kjølevæske. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Neppe feil blandingsforhold. En simpel sensor klarer ikke å avdekke det. Frostvæske bør byttes omtrent hvert 2. til 5. år. Høres ut som din er neste ut. OBS. Ikke bland begrepene her, det kan være fatalt. Blandingen av frostvæske og vann kalles kjølevæske. Ja jeg har planlagt lenge å tappe ut væska og spyle rent systemet før jeg fyller på nytt kjølevæske. Men fortsatt plagsomt dette lyset som blinker :shake Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg