tikay Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 http://www.home.no/torbjornkulsas/ For en måned siden, meide jeg ned 2 kommunale skilt.. Skaden jeg fikk på bilen var ikke store synbart, treffpunktet var på venstre side mellom lykt og blinklys. Skifta ut lykten og blinkern, kosta 500 lappen på høggeri. Det som er problemet nå er at venstre hjul ikke er helt rett (tror jeg) fordi når jeg bremser kjenner jeg at den drar ujevnt. Bærekulen oppe er skjeiv.. Noen som har tips hva jeg skal gjøre?? Nei gidder ikke å ta den på verksted!! Forøvrig kom det jo selfølgelig en politi bil rett etterpå og jeg skal nå snart i avhør : ( Takker for alle svar... Mvh Torbjørn - 84`Granada 2,3 V6 * 93`Toyota Corolla XLI Styling E' * 81`Volvo 244 * 88 Honda Civic "Red styla" Siter Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Hva du skal gjøre ? Bytt ut de skadde delene selvfølgelig! Eller vil du kjøre en bil med skeivt understell og bremser som tar ujevnt ?:rolleyes: Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Som han sa tidligere her, bytt ut deler om nødvendig og ta en forstillingskontroll. utretting, For at du skal få det fint må det fagfolk til. Bilutretting er en kunst... Skal dyktig mennesker til for å få det bra. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg