volvo@gutten Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 ja jeg har da byttet til meg en vw boble 1200 1964 moddel. planer for den jeg har er å fjerne all rusta . og få den så strøken og orginal som mulig untat senk. porsche felger bak og bredda boble felger forran bilder fra sån den var når jeg henta den. og det jeg har gjort med den er å setta på noen lister lykter og fangeren forran. sån den står nå. og noen bilder av rusta som er på den og det virker som det er samme rusta på andre sida men tiden vil se motor og intriør Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford.Pow Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Detter er bra. men hvis du skal ta all rusta, så burde du for det første ta av alle skjermer også løsne karroseret, for så å løfte det av. det er UTROLIG hvor mye man finner. Enkelte ting er letter å få til også. Men vær nøye med tilpassing, er ikke alt av repro-deler som passer like bra. (Vet hva jeg snakker om, har boble selv, under restaurering) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 ja,del bobla..Best det! Men,kan sikkert bli fin denne:) Savner bobla mi nå må jeg si:( hehe Si ifra hvis du mangler deler da,har litt liggende. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Tøft! Bolbe er kult, hold en clean stil! Godt utgangspungt vertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 ja,del bobla..Best det!Men,kan sikkert bli fin denne:) Savner bobla mi nå må jeg si:( hehe Si ifra hvis du mangler deler da,har litt liggende. mangler askebegeret og merket oppå panseret og skjilt lys holder til motor lokk. Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 hva må gjøres for og dele den mye arbeid ? Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Detter er bra. men hvis du skal ta all rusta, så burde du for det første ta av alle skjermer også løsne karroseret, for så å løfte det av. det er UTROLIG hvor mye man finner. Enkelte ting er letter å få til også.Men vær nøye med tilpassing, er ikke alt av repro-deler som passer like bra. (Vet hva jeg snakker om, har boble selv, under restaurering) lager delene selv jeg vis det ikke er noe litt spesielt da Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford.Pow Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 du må løsne alle skruene. Hehe Ta å løsne de to skruene bak. ta av bakskjermen så ser du di. 1 på hver side. så tar du å løsner alle som fester kanalen til bånn ca 10 på hver side + 2 på hver side i front av kanalen. Også går du inn i bobla, underbaksete, og løsner skruene som går over tunnelen. Du skjønner det når du ser det. også er det 2 skruer ca 30 cm foran gearspaken. 2 stk. Så er det vel noe i bagasjen(foran altså). er ikke helt sikker på hvor de er der. Greit å ta ut motor, lettere å ta av. løsne rattstammen og ledninger, så ikke noe ryker. Men det stopper nok ikke der. Det er nok et par bolter som ikke jobber med deg, men mot deg. det høres ut som mye, men gud hvor deilig det er å få tatt alt sammen. Hvis du gidder selvfølgelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 ford.pow... er gulvet på en måte 2 delt? ei flate under og ei oppå? for under bilen er det kun bare litt over flate rust men inni er det overflate rust i nesten hele gulvet ser det ut som. har jo skrudd gammel bil før så veit hvordan det kan vere med meste parten av skruene. men på skruene til skjermen jeg tokk av så var det jo faktisk fett på dem Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 gulvet skal vel ikke være 2 delt nei.. Er ca 6-8 skruer på hver side under bilen ved kanalen og noen fram og bak,som må løsnes for å dele karosseriet fra understellet. Askebegeret har jeg,lyset også men det passer ikke din luke. skal du ha askebegeret? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 pm sendt Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Tøft! Bolbe er kult, hold en clean stil! Godt utgangspungt vertfall! bilen blir nokk helt orginal utvendig å invendig untat felger og muligens senk Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 men vis noen er intrisert så selger jeg den for 7000 kvarte gulvet er slipt for overflate rust og grunna + tektyl som blir tørr men prosjektet stopper jeg ikke før den eventuelt er solgt eller jeg finner ut att jeg skal ha den selv. Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 men nå har jeg jo byttet den tilbake for den idioten jeg bytta med ville plutselig ikke skrive salgs melding . han bare dro det ut i flere uker.. men bilen står hoss meg enda. Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg