Gå til innhold

Need For Speed Pro Street.

Ranger emnet


chrisaa

Anbefalte innlegg

  • Svar 243
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg finner ingen adnre race:( Eneste jeg finner er de på første raceday, har vunnet og dominert alt der.

Men er det noen måte å kjøre sine egene biler på? på første raceday?

 

 

Skjønner ikke helt hva du mener, men når jeg starta med spille kjørte jeg noen golf modeller og når jeg var ferdig med det race var det bare for meg å fortsette rundt.. når du går ut i carrer map så ser du hvor du kan kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ingen adnre race:( Eneste jeg finner er de på første raceday, har vunnet og dominert alt der.

Men er det noen måte å kjøre sine egene biler på? på første raceday?

 

her kommer noen bilder av mitt carrer map...

 

Needforspeedcarrermap2.jpg

 

Needforspeedcarrermap1.jpg

 

Alt det som er grønt er hva jeg har kjørt. når du er ferdig med ett mesterskaå om du ønsker å kjøre alle banene inne i hvert race. så tar du leve race day.. da kommer du ut til dette kartet som du ser over. håper du får det til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kommer noen bilder av mitt carrer map...

 

Needforspeedcarrermap1.jpg

 

Alt det som er grønt er hva jeg har kjørt. når du er ferdig med ett mesterskaå om du ønsker å kjøre alle banene inne i hvert race. så tar du leve race day.. da kommer du ut til dette kartet som du ser over. håper du får det til

 

Akkuratt sånn står det på min og, bare at jeg har civik som reward. Men når jeg beveger meg mot høyre står det: "To unlock this showdown: Win 1/4, dominate 1/2" Det betyr? og hvor skal jeg gjøre det?

 

Også hvordan kjøre egene biler?

Opel Astra. 1,6. 16v

x Honda Nsr. Full Effekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, nok ett problem her, sliter skikkelig i time-attacken på Ryo watanabe showdown.

Har ikke sjangs til å i det hele tatt nærme meg rundetia hans på den tokyo dockyard-banen.

Har prøvd R34'n å NSX'n ingen er i nærheten engang.

 

 

prøv med porsche 911 turbo den brukte jeg funka helt fint

NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!!

 

OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkuratt sånn står det på min og, bare at jeg har civik som reward. Men når jeg beveger meg mot høyre står det: "To unlock this showdown: Win 1/4, dominate 1/2" Det betyr? og hvor skal jeg gjøre det?

 

Også hvordan kjøre egene biler?

 

Ser du de som står over og under battle machine er sikkert hvite hos deg og hos meg er de grønne som du ser... du må ta alle disse for å komme videre...+.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du de som står over og under battle machine er sikkert hvite hos deg og hos meg er de grønne som du ser... du må ta alle disse for å komme videre...+.

 

Bare la inn spillet på nytt, og nå går det ann å bevege seg opp og ned utifra battle machine.

 

Men så kommer neste: Går det ann å bytte om på bilene? Har en Civic på drag og en 240sx på grip, får jeg byttet slik at 240sx kommer på drag?

 

Og hva vil folket anbefale som drifte bil?

Opel Astra. 1,6. 16v

x Honda Nsr. Full Effekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare la inn spillet på nytt, og nå går det ann å bevege seg opp og ned utifra battle machine.

 

Men så kommer neste: Går det ann å bytte om på bilene? Har en Civic på drag og en 240sx på grip, får jeg byttet slik at 240sx kommer på drag?

 

Og hva vil folket anbefale som drifte bil?

 

Ja du får byttet. :) Står ved det blueprint opplegget tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant, ga opp nfs og lasta ned juiced 2 samma shitn det og, litt artigere drifting thats it, pluss at spillene mine jeg har installert har en tendens til å "gå for fort" om jeg kan kalle det det, hakker som f, og plutselig er alle bilene mye raskere enn vanlig og det er helt forjævli å styre, kræsjer mætti av gannger.

Anders Haugen Club Honda Norge

 

http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår