Gå til innhold

S: Golf I GTI 1.9l

Ranger emnet

aryx

Anbefalte innlegg

Søskenbarnet mitt skal mest sannsynelig selge bilen sin.

Den er svart, har lite rust og har en sprek 1.9l audimotor.

Det er en skyldig årsavgift, dørhåndtaket på førerdøren må skaffes, mulig den ene fjernlyslykta må skiftes, og venstre baklys.

Eller så er den i veldig fin stand, interiøret er fint.

Hvis det er noen interesse så kan jeg vidreformidle det til han, han vet ikke helt om han skal selge den enda...

når det gjelder pris så går den for under 10.000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,9 audi motor mener jeg det er.

Har ikke bilder enda, vet ikke når eller om jeg får tatt de før den blir solgt, men bilen ser fin ut utvendig.

Rust skal det være lite av, lakken så grei ut, interiøret så fint ut.

Han selv har ikke så mye greie på biler, og har ikke bruk for den.

Vet ikke kjørelengde på bilen eller hvordan den er å kjøre, men han sier at den sparker fra, og utifra hva han sa, så hørtest det ut som det var en bra motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står bilen? hvor lenge er den EU-ok?? er det noen feil?

jeg trenger bil NÅ og er igrunn interesert..

siden det er skyldig en årsavgift så bør den være billig foresten..

maks 3000

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helios

Hvor står bilen? hvor lenge er den EU-ok?? er det noen feil?

jeg trenger bil NÅ og er igrunn interesert..

siden det er skyldig en årsavgift så bør den være billig foresten..

maks 3000

Den blir ikke solgt for 3000,- den er i såpass god stand, det er mulig jeg tar den selv som vinterbil.

Den står i Oslo, du må ha den på Eu-kontroll, og få tak i skilter. Bilen skal være i bra teknisk stand, den er avskilta for at han ikke har råd til å ha den.

Fortsatt tilsalgs, en skyldig årsavgift og et dørhåndtak så er bilen klar for veien.

Så å si splitter nye vinterdekk. Bilen er pen.

Bilen står på Ryen, faren min kan kontaktes på 908 40 868, dersom det er noen som er interessert. Den blir lagt ut på autodb nå etter nyttår.

8500,- tror jeg han skal ha, ring faren min så blir dere sikkert enige om en pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider