granada mk2 Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 hei! lurer litt på en ting: jeg har en granada sedan. burde jeg ha porten/protene ut i bagasjen eller opp hatthylla? hvis dere skjønner hva jeg mener:P har ikke begynt å bygge men kjekt å vite : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 hei! lurer litt på en ting: jeg har en granada sedan. burde jeg ha porten/protene ut i bagasjen eller opp hatthylla? hvis dere skjønner hva jeg mener:P har ikke begynt å bygge men kjekt å vite : ) Portene skal spille inn i samme rom som elementene. Så i ditt tilfelle blir det bagasjerommet! Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 sa ikke du selv Dag at man kan lage en båndpass kasse med porten opp gjennom hattehylla? Husker bare at det var en med peiling som sa det... Er et par uker siden det nå. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 sa ikke du selv Dag at man kan lage en båndpass kasse med porten opp gjennom hattehylla? Husker bare at det var en med peiling som sa det... Er et par uker siden det nå. ;) Det kan godt hende at det var meg ja, men siden "granada mk2" ikke nevnte noe om båndpass gikk jeg ut i fra at det var bassreflekskasse det var snakk om.:) Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granada mk2 Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 jepp, bassreflekskasse ja : ) takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg