chrizz_g Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Hei. Har et Soundstream RFW-12 subwooferelement, men trenger en forsterker til den. Bruker en Soundstream LW1.350 monoblokk til den nå, men den er nok litt for liten. Noen som vet hva jeg bør satse på? -Christian Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 For liten? Hva gjør at du mener den er for liten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Hei. Har et Soundstream RFW-12 subwooferelement, men trenger en forsterker til den. Bruker en Soundstream LW1.350 monoblokk til den nå, men den er nok litt for liten. Noen som vet hva jeg bør satse på? -Christian Jeg tror ikke den er for liten. Vent til du får montert alt skikkelig, så tar vi en justeringsrunde på hele systemet, så skal du nok se at det bra. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg