tobban Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Jeg har en opel calibra 4x4 turbo som jeg kjøpte for snaue 2 uker siden. Jeg er lærlig som bilmekaniker men har fått et stort dilemma som få vet mye om. Jeg har en defekt fordelingskasse på bilen. og tro meg 300hk gjør seg ikke bare ut på forhjula! Så jeg har ikke blitt noe klokere på hva jeg kan gjøre for og få fikset dette utenom og kjøpe en helt ny kasse til 30.000. som ejg har hørt det koster. Finnes det noe rep.sett som er og få tak i? finnes det firma'er som reparer defekte kasser? Noen som vet noe i det hele tatt. har snakket med maxtuning i sverige. men dem trenger en fult fungerendes kasse i inbytte. så dem hjelper meg lite. Takker for svar =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 http://www.protrim.no overhaler kasser, hvis ikke har Martin Schanke forsterka kasser til litt over 20K mener jeg. Men hør med protrim, kommer litt ann på hva som har skjedd med kassa de også. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobban Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Takk. sendt mail. håpe det ordner seg=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 maxxtuning.se har samme tingen som martin schanke har bare langt mere billigere.men har tettingen godt så er d ikke noe mere og gjøre med den kassa da-for den delen finnrs ikke mere:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwolfie Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 ta opp kassa og overhal den selv:P Siter Mvh.. Gunnar - Chevrolet Corvette c3 81 mod (godværsbil) - Opel astra g 00mod (bruksbil) - Toyota avensis 05 tte stylet - volvo 240 gl 86 (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 sikker på at det er selve kassa som er defekt? er en magnetventil eller lignende som ofte går sund på disse kassene. ellers så er det vel rimligst og få tak i ei billig, god, brukt ei :=) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg