LRD-Bakke Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Hei! Min 1992 nissan primera diesel koker på tomgang når den står i ca 10-15 min. Det er også veldig dårlig med lunk i vamrmeapparatet. Når jeg kjører til vanlig, med skikkelig luft gjennomstrømning er det ikke noe problem.Men varme apparatet fungerer ikke uansett. Kan det være vannpumpa som er gåen? Når jeg kikker på radiator vannet er det litt grumsete brunt på toppen, ikke mye men litt. Noen som vet hva feilen kan være? Om jeg har lokket på radiator av, og ruser bilen litt så renner det over i radiator, men dette er kanskje normalt.. Mvh Ole Martin Bakke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 død termostat Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macman Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Hei, ville sjekket at radiatoren er ok, dvs. at registret (rillene) gjør jobben sin, er disse tært bort, noe som er vanlig på 15 års gamle biler så bliur motoren varm, på tomgang, men ikke på normal kjøring da luftstrømmen kjøler nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 tror det er thermokontakt som er problem..da vil ikke vifte starte.!! sitter som regel i radiatoren.. Siter Catch me if you can..!! Søker dekk sponsor http://www.moonshineracing.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg