mb190e Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Har problermer med vindusviskerene mine de stopper rett opp, hva kan det være????de virker som de skal men bare at de ikke stopper på rett plass. noen som har hatt samme problem?? Det er en E46... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Feil monterte viskere? Feil på vindusviskermotor Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Det burde jo ikke være noe værre en å plukke de av å sette de på i riktig vinkel. kan jo hende de er montert oppover... Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazter Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Jeg hadde samme problemet på min og måtte bytte vindusviskermotoren. Edit: Mine lå bare noen centimeter feil i forhold til der de skulle ligge. Som det ble sagt over her, det kan jo hende at noen har stilt de til å stoppe rett opp. Siter x BMW e46 320 ci manuell - solgt x Mazda 323f 1.8 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mb190e Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 har prøvd å montere de på rett plass flere ganger men det samme skjer. kan det være stjærna på motoren som er slitt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg