Gå til innhold

Min 2004 A4 Avant 1,8T :)

Ranger emnet

AJ82

Anbefalte innlegg

Akkurat handlet meg en rimelig orginal 1,8T Avant (163/196hk) som har gått 71.000km. Min første Audi, og jeg må bare si at jeg er utrolig fornøyd! Alt fungerer veldig bra, og bilen er digg å kjøre. Har noen planer med bilen fremover. Har allerede kjøpt noen 19" felger, S4 sidelister, green innsatsefilter, xenommatch til grøft og park, senkeskåler og matt alu look speilkapper. Blir vel ny front, eksos ++ til våren :)

Bilen slik jeg kjøpte den:

30_1119348348.jpg

30_-1677728837.jpg

30_418372149.jpg

30_941354140.jpg

30_-812389005.jpg

Dårlig bilde tatt med mobil av de nye felgene.

11-1.jpg?t=1189954035

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bestilt senkeskåler til den, så blir litt bedre da... Problemet er at jeg bruker bilen daglig i Oslo, og som mange sikkert vet så suger veiene her:(

Skal montere S4 lister og alu speil i helgen:) Senkeskålene blir nok ikke montert før etter vinteren sammen med ny front og eksos:)

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var nye speilhus og xenonmatch grøftelys montert... Skal få lakkert sidelistene i løpet av uken:) Venter også på senkeskåler og xenonmatch til fjernlys...

Prøve å shine bilen skikkelig en dag, og få tatt noen bilder...

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Her er noen "nye" bilder av bilen... Rimelig blank faktisk, hehe.

Har nå montert nye lakkerte S4 sidelister (ikke på bildene)... Kommer nok til å bestille S-Line front og bakfanger, samt S4 grill veldig snart. Blir bra til sommeren da, senke den litt mer, fjerne emblemer, ny eksos og toning av vinduer;)

1-1.jpg

2-1.jpg

3-1.jpg

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:) Ikke så lett å finne felger til denne med skikkelig kant, kjipt innpress. Men disse ser veldig bra ut live, og vil bli bedre med litt mer senk..

Bilen står heldigvis ikke i nærheten av der den er regga, så da må de lete mye i tilfelle, hehe...

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..Ja felga er kule,må innrømme det..Men du hadde nok fått tak i felger med kant,ser du på tråden min,så ser du at jeg har en liten kant på min felger.Det er bare å lete litt skjønner du..

Nei Nei,men bilen er jo regga på navnet ditt,så kjeltringer/tyver finner nok bilen din..Men,hold oss oppdatert med hva du gjør med bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...