Jahnsen Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Tenkte jeg skulle legge ut min Audi A3 til salg, men er litt usikker på hva som jeg kan få for den. Noen som kan komme med antydning om hva jeg burde få for den? Er som sagt en tredørs Audi A3 2.0 FSI Ambiente og har gått 84 000 km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 ca 210 tusen kanskje? :) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahnsen Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 vanskelig å finne ut sånn ca hva som er riktig pris. De få 2.0 FSI'ne som ligger til salgs har jo vanvittig stor prisforskjell. Soooo. I need help ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 følg med litt framover sånn at du kan danne deg et bilde over hva bilene går for med de forskjellige ekstra utstyr de kommer med. om det ikke haster VELDIG med å selge da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg