Gå til innhold

Noen som vet hvor de selger interiørdekor?

Ranger emnet

Phantom

Anbefalte innlegg

passformen er som org.deler. sideskjørtene selger jeg for 3000.- i carbon.vanlig pris i statene er ca 800$. har desverre ikke noe bilde for dig kameraet er i ustand.

vanligvis er det mellom 6-8 ganger dyrere for carbondeler for material kostnaden er ca 8 ganger høyere enn glassfiber

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Phantom

Tar den lista til dashbord og et par sideskjørt i glassfiber jeg...

Pris totalt ?

Er forresten sideskjørtene klare til lakk ? Og sist men ikke minst, ordner du motordeksel til is'n min.

Gjerne annet stash til interiøret

lista på dashen koster 250+1500.- for sideskjørt...har ikke deksel til 4`er.det dekslet jeg har er til gamle motoren min.m52 2.5...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

lista på dashen koster 250+1500.- for sideskjørt...har ikke deksel til 4`er.det dekslet jeg har er til gamle motoren min.m52 2.5...

Tenkte på den ene lista på hanskerommet og et par sideskjørt til e36 coupe'n min... Total pris med forsendelse til stavanger ? Og hvor lang tid tar det ? De er vel klare til lakk

Eneste grunnen til at jeg ikke kan ta carbon sideskjørt er at det blir litt jalla med kun de i carbon

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på den ene lista på hanskerommet og et par sideskjørt til e36 coupe'n min... Total pris med forsendelse til stavanger ? Og hvor lang tid tar det ? De er vel klare til lakk

Eneste grunnen til at jeg ikke kan ta carbon sideskjørt er at det blir litt jalla med kun de i carbon

er jo bare å lakkere sideskjørtet og beholde et stort felt i carbon så ser det bra ut det..

de er klare til lakk.frakt-tiden avhenger av posten.tar alt fra 4-14 dager.det koster 149.- for frakt og oppkrav.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, får jeg en total pris på:

1: Carbonlista til hanskerom og sideskjørt i carbon

2: Carbonlista til hanskerom og sideskjørt i fiber

X

XX

XXX

XXXX

XX

XX

XX

Og et telefonnummer så skal jeg ta mål og sende adresse og slikt når jeg går ut i bilen..

du har fått prisen på carbon på pm og glassfiber her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...