Morten Jensen Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 En ting jeg har lurt på en stund... Må man tenke på varmeutvikling når man skal felle ned kondis og forsterker i gulvet i bagasjerommet? Ting kan jo ha en tendens til å bli litt varme under bruk, så bør man ha noen spesiell form for lufting i en "lukket" kasse som disse da blir ståendes i? Tenker på typen nedfelling der man ser tingene gjennom plexiglass i dørken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Ja, da bør man ha en form for kjøling... kondensatoren trenger du mest sannsynlig ikke ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 kommer litt ann på hvordan amper du har/skal ha.. jeg har to US Amps MD2D liggende TETT under en dB kasse som dekker HELE bagasjerommet, de går det fint med ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntkevin89 Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 det du også kan gjøre er å kjøpe en temeratur måler med flere følere, kjøpte en slik til PCen min, klister bare følerne til der du tror det kan oppstå varme åsså har du ett display hvor du kan se temeraturen på alle følerne som du kan strekke fram til dashbordet;) da kan du følge med om det blir noe varmt bakider, greit å være på den sikre sida, mener de ikke koster så alt for mye.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg