sunflyer Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Jeg trenger litt hjelp til montering av røde LED's på bakspoilern til trekker'n min. Skal koble 25-30 5mm leds der, men bør jeg koble de i serie eller paralell og hvilke mostander bør jeg bruke ? Trenger litt hjelp til et skjema, håper på svar :) Takker Siter www.glassfiberforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Du får kjøpt FERDIGE sånne sett ganske billig :) Dersom det er til Scania, finnes det ferdiglagde til ca 1400 kroner, med alt du trenger.. Har lagt opp leds på 2 scaniaer, og en MAN, og disse settene passer forsåvidt også FH-16. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Hvor er databladet på diodene? Uten dét er det håpløst. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunflyer Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Hvor er det du kjøpte disse settene og hvor mange dioder var det i dem ? Siter www.glassfiberforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Jeg kjøpte diodesettene hos Dioder.no og hos Scania i Åsane i bergen. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg