Audisb4 Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 hei,har fått feile sidekjørt til min audi 90 sedan.det er audi cabrio sidekjørt.så min e på lakkering no.og lakkeren fikk sidekjørtene idag men han har ikke fått sjekket om de passer endå.Noen som vet om dette passer på sedan?`noe forskjell i lengden på kanalene på en sedan og cabrio? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 tviler de passer iogmed cab er 2 dørs, og sedan har 4:/ Men dette er bare spekulasjoner, for om de passer eller ikke, vet jeg ikke... Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audisb4 Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 tviler de passer iogmed cab er 2 dørs, og sedan har 4:/Men dette er bare spekulasjoner, for om de passer eller ikke, vet jeg ikke... de passet rikti nok ikke.så kommer nye fra tyskland no så håper det ik blir noe kødd no:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg