Housey Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Hei! kompis av meg fikk 4 flasker på ei søppelfylling i dag det er 4 forskjellige! en 20KG grønn flaske, Nitrogen en 10KG grå flaske CO2 en 5KG flaske Nitroxyd (full) (NOx??) en 3KG flaske med Oxygen (full) (O2??) er det mulig å få bytta inn/fyllt opp 20L flaska og 10L flaska med sveisegass (Mison 18? el.l) vi trenger ei flaske med sveisegass serru.. og nå har vi 4 gassflasker stående noen som veit noe om dette eller har noe tips? 20L flaska er det vel leieplikt på... Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarS Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Har selv fått tak i en 5l O2-flaske (blå), og iflg AGA kan man bytte de inn og få Mison-flaske igjen ved å betale for fylling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hei! kompis av meg fikk 4 flasker på ei søppelfylling i dag det er 4 forskjellige! en 20KG grønn flaske, Nitrogen en 10KG grå flaske CO2 en 5KG flaske Nitroxyd (full) (NOx??) en 3KG flaske med Oxygen (full) (O2??) er det mulig å få bytta inn/fyllt opp 20L flaska og 10L flaska med sveisegass (Mison 18? el.l) vi trenger ei flaske med sveisegass serru.. og nå har vi 4 gassflasker stående noen som veit noe om dette eller har noe tips? 20L flaska er det vel leieplikt på... er på utkikk etter 5L flaske med sveise gass rundt lillehammer jeg.. veit du hvor man får kjøpt det? og pris? sorry for litt ot Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 er på utkikk etter 5L flaske med sveise gass rundt lillehammer jeg.. veit du hvor man får kjøpt det? og pris?sorry for litt ot tess.. gausdal land .. samt sikkert de fleste byggevare forretninger ellers.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg