Sikaflex Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 hei har en b230f.. 89 model. probleme er at den henger seg opp på tomgang vist jeg kjører på høgt turtal. får opp feilkode 311 og 214 som begge tyder på feil signal eller manglar signal om turtal.. har lest att på pin nr 34 på hjerna skall ha vekslande straum frå 6-7 volt når bak dekka går rundt med en fart på 10 km .. har prøvd dette men jeg får 12 volt uansett.. noen som har peiling på kar faeilen ligg? Mvh DAn Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 kabelbrudd eller defekt styreenhet, prøv først en annen styreenhet. kan hende det er noe som er svidd inni den Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Hos meg var det kabelbrudd. La ny ledning mellom speedometer og stikket og problemet var løst... Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Hos meg var det kabelbrudd. La ny ledning mellom speedometer og stikket og problemet var løst... ledning fra speedometer å til styrenhet du mener? Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 kabelbrudd eller defekt styreenhet, prøv først en annen styreenhet. kan hende det er noe som er svidd inni den har prøvd ny styr enhet Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg