Stuffed Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Heisann, jeg har et problem med mine 6x9 jeg har i hattehylla.. Når bilen ikke er på så er det ikke noe problem med støy, men så fort bilen blir starta så begynner det noe fryktelig støy i de, og den går parallelt med turtallet.. Jo høyere turtall, jo høyere støy liksom.. Noen som har vært borti dette, og kanskje vet om en løsning? Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slemmus Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Støy kan være forårsaket av dårlig jording. Kanskje det er det. Siter VW Corrado 2.0 16v CorradoClubNorwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRoZONE Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 gå over kabler og koblinger, både på spiller og 6*9. kost gjerne på en bedre jording til spiller, forsterkere da det er som slemmus sier at det bruker og være jordingen.. Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Dette er vel det som kalles "Dynamo-støy"? :) Gå over alle jordingene, så blir det vel en ordnings på det :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagblix Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 hvis du bare har slengt anlegget inn i bilen der bak så er det sikkert bare snakk om at du har krysset + kabelen med signalkabelen slikt at det smitter over litt støy, forsøk å rydde litt og hold dem fra hverandre samt litt jordsjekk så er det historie. Siter Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg