Morten Jensen Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Nå har jeg søkt gjennom det meste av tråder her og oppdaget og lært en hel masse. Nå er det kun EN ting jeg MÅ vite før jeg starter på mitt S40 prosjekt... Passer blinkersene fra hova på fase 1 bil? Eller er disse også for lange? Må vite om jeg kan bestille dem. Vet at jeg kan bruke hovedlyktene etter litt elektrojobb. Noen som kan hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 du velger i menyen til venstre om du skal kjøpe til fase 1 eller 2.. det er produsert orginale blackline til fase 1 fra volvo også. men velger du fase 1 i menyen, skal de passe rett på ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Jensen Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Takker og bukker. Lurte nesten på om det var sånn det fungerte selv... Men da er det bare å få bestillt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faudo Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Hovedlyktene og Blinklysene passer rett på.. Mulig jeg har koplingsskjema til Hovedlykta om hvordan du bytter fra H4 til H7. tegna iallefall et slikt ett når jeg bytta selv. om jeg finner det igjen så kan jeg legge det ut for deg om du vil ha det... gjør jobben noe lettere :D Siter BMW E46 2003 VW Golf MK 3 Cab. Solg Volvo S40 - Solgt Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Jensen Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Veldig fint om du finner det ja. Men fant et skjema når jeg leita gjennom forumet og. Men uansett så er det bare å legge det ut hvis du finner det. Heller et par ekstra opplysninger enn for få! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gubbennoa Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Noen som vet hvor mye jobb/kunnskap man trenger for å bytte lykter? Vanskelig? Siter You can run, but you cant hide!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Øm.. du må vel bytte skjermer også, om du velger å sette fas2 blinkers på en fas1? Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 korrekt anders! men volvo selger de svarte blinkersene til fase 1... det var der eg kjøpte blinkers hvertfall (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg