Sætran-Racer Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 hallo... vet ikke om detta er rett plass og legge posten på da, men siden "media" har bilder osv så legger jeg det her :D det jeg lurer på da er hvorfor får jeg ikke legge ved vedleg??:hvaskjera føler meg litt idiot nå men men :D takker for svar ;) mvh Sætran-Racer Volkswagen Passat 1.8t 97 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sætran-Racer Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 ingen som kan svare meg på dette?? :( Volkswagen Passat 1.8t 97 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahn Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 hallo... ...det jeg lurer på da er hvorfor får jeg ikke legge ved vedleg?? Hvis du ser nederst på siden under "Regler for innlegg" så står det bl.a. "Du kan ikke legge ved vedlegg". Dette er vel sperret for alle brukere, kanskje med unntak av moderatorer og andre spesielt inviterte. Bilder/film må legges på andre www-sider, og så linkes i posten din :) "Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan. I begge tilfeller har du rett." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sætran-Racer Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 ok... takk ;) Volkswagen Passat 1.8t 97 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Bruk til å laste opp bilder. Deretter kopierer du bildeurlen, trykker på og limer inn urlen. url=adressen til bildet. Neste gang klikker du på søke-knappen, for dette er et av de oftest stilte spørsmålene her på bruket. ;) Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Kan dere ikke dele opp i Medlemmers egne Bilder tråd. også rydde opp videotråden til KUN å gjelde video? Er helt på trynet att det finnes et eget, medlemmers filmer underforum som inneholder 90% bildetråder... Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 http://www.bilforumet.no/medlemmers-egne-bilder/89402-legge-bilder-p-forumet.html Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg