Carpo Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Har nettopp bytta turboen min,(Mitsu 13c, orginalturbo på FK) for jeg hadde mistankte om at den brukte olje. Det røyk blått av eksos min. Er det noen måte å se om det var turboen som gjorde d? Er det noe jeg kan bytte på den selv for å få den tett igjen, pakninger?? Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Er det mye slark i den? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Er det mye slark i den? nei! men lurer på om tetningen mellom oljen og eksosdelen kan være ødelagt? Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 noe som vet noe mer om dette? Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvåførr Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Vist du tar av eksoshuset, så kan du se på den skiva som ligger bak turbinhjulet eller hva det heter, er ofte den ryker, har gjort det på to av mine, da er det hull i den skiva som ligger rett bak hjulet. og der renner olja ut og inn i eksosen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.