buskmann Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Er det mulig å få et Dekk og felg-forum? F.eks. så spant jeg mye i rundkjøringene når det regnet i kveld. Trenger nye dekk. Sitter Dunlop Graspic DS-2 bra på vått føre? Kjører med helårsdekk. Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Dette kan man jo like greit ta i "annet bilrelatert"? Trenger jo ikke ett eget forum for en såpass begrenset genre 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Jeg tror dekk og felg er et ganske stort interesseområde, jeg da. Og hvis det får en egen kategori, så får vi kanskje flere poster om det, enn det vi får rundt omkring i dag. Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Girkula mi er slitt.. Lage girkule forum også? :happyhappy: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEAMdefcon Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Støtter egen dekk og felg-kategori! -89 Audi Coupe 2,3 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Nedstemt. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg