Willypolly Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Jeg har vært å testet en 2002 320(2.2) med et slikt kompressorsett inkl intercooler. Dette skal øke de originale 170hk til 260hk. Det jeg synes var litt merkelig var at den føltes ikke særlig sprek. Jeg har selv en MR2 med 175hk og jeg hadde forventet at BMWen skulle være endel bedre drag i, men der ble jeg litt skuffet. MR2en veier vel 1200kg, er ikke sikker på hva en 320 veier.. Jeg hadde forventet meg at det virkelig skulle sparke godt unna, men jeg tror kanskje MR2en sparker bedre. Bør ikke 260hk på en 3-serie være nok til å bli litt trøkt godt bak i setet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 hei har vell kansje noe med at på en mr2 så sitter du oppå bakdekka hehe :) kjøpte meg en bmw i helga 325 e36 med 192 hk men vil øke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 jeg hadde kompressor på min tidligere z3 og der var det natt og dag som det skal være. Hvilke hastigheter prøvde du i? 320 2.2litern er en motor som har veldig kjedelig karakter fra før av.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg