Fiatfanden Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Skal investere i anlegg til min nye Fiat Bravo 1.6 96 2dørs. Men jeg er veldig usikker på hva som er den beste løsningen? Jeg hører på all slags musikk! Liker at det er litt punch i bassen, men jeg vil ikke ha noe råne anlegg med bare bass, vil kunne spille høyt å fortsatt ha en behagelig god lyd! Står en 2003modell Clarion 4x45W CD spiller i biln, planen er å bruke den inntil videre. Tenker å bruke mellom 4-5k på anlegget totalt! Komplette Løsninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Det forsvinner fort 700-1000,- bare i diverse kabling osv. til forsterker, så jeg ville begynt med å legge ca. 3000,- i et godt frontsett og 2000 i forsterker. Da får du komponenter som klarer å henge med når du oppgraderer senere, istedetfor å måtte bytte ut alt. I tillegg bør du vurdere å tette åpningene i fordørene, slik at høyttalerne får et best mulig fundament å spille mot. Demping er nok ikke allverdens kritisk til å begynne med, ettersom Bravo/Brava er ganske støysvake fra fabrikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg