GtiGtr Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Hmm, okei.. hva med disse? eller disse? vært artig å sett hvordan disse hadde sett ut på en golf :) Noen som har disse? Nei, desse likte jeg ikke:) skal vere røde og kvite, men må si at den nr 3 som jeg postet er den jeg liker best sålangt.. muligens nr1 om jeg får sett dem på en bil.. Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Nei, desse likte jeg ikke:) skal vere røde og kvite, men må si at den nr 3 som jeg postet er den jeg liker best sålangt.. muligens nr1 om jeg får sett dem på en bil.. Okei:) er smak og behag detta så :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Okei:) er smak og behag detta så :P Det er det:hellothere: Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 personlig liker jeg de lyktene Marvil lagde seg. ( var vel noen som anbefalte han å ordne de husker ikke hvem det var. ) men om det var jeg som skulle ha valgt en av de, måtte det ha blitt nr 1 eller 2 ^^ LANGsettning, trenger norsk-kurs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 personlig liker jeg de lyktene Marvil lagde seg. ( var vel noen som anbefalte han å ordne de husker ikke hvem det var. ) men om det var jeg som skulle ha valgt en av de, måtte det ha blitt nr 1 eller 2 ^^ LANGsettning, trenger norsk-kurs er de lyktene som står på bilen nå, er hans bil jeg har kjøpt:) Men er ikke så stor fan av rød/sort lykter:) Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 hehe ^^ vel det er jo den der smaken. men vurderer å kjøpe meg nye lykter jeg også ( fordi de jeg har drikker vann, kunne ha begynt med fiskeoppdrett for og si det sånn ) så nå synes jeg folk skal finne fram biler med de lyktene asap! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 crystal clear heeelt klart! Alt annet er jalla ;p Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg