virus Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 er det noen her som kunne hjulpet meg eller som hvet om noen som kan med å få godkjent/skaffet papirer på ombygging av golf 3 gti til vr6.alt er fra vr6 så det skal ikke vere noe probl.er jo også noen som går rundt og er godkjent så det er jo gjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Søk litt på forumet her, så finner du masse om dette.. VR6 kommer jo orginalt, så du må jo bygge om det som er forskjellig. Motor/bremser/og kanskje litt til.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aregutten Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Kaster meg på samme spørsmålet, bortsett fra at dette er en Vento 1.8 Siter 2009 Audi A4 TDIQ 2000 BMW 320Ci 1994 VW Vento VR6 (Hugget) 1986 VW Golf VR6 (Solgt) 1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Ringt eller sendt en søknad til biltilsynet som til syvende og sist skal godkjenne bygget ditt, så får du svar på det du lurer på. I tilleg til å søke på forumet Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virus Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Ringt eller sendt en søknad til biltilsynet som til syvende og sist skal godkjenne bygget ditt, så får du svar på det du lurer på. I tilleg til å søke på forumet jeg har søkt som bare det på dette forumet og vw forumet uten noe hell.har hørt med biltilsynet og har fått beskjed om at alt går bare du får en bekreftelse fra møller på det som er gjort og hva som må gjøres.og bilen er blitt en vr6 for alt er flyttet over eller det som er forskjell da men det var jo ikke så mye.har du bygd om din til vr6 å fått det godkjent?vis det er noen med papirer som du kjenner eler hvet om som skal jeg heller betale for å få dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virus Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Søk litt på forumet her, så finner du masse om dette.. VR6 kommer jo orginalt, så du må jo bygge om det som er forskjellig. Motor/bremser/og kanskje litt til.. jeg har søkt som bare det men finner ikke noe.har du noen tips.jeg skal egentlig bare selge bilen men fleste vil ha den godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 det er nokk ikke bara bare å få godkjennt til vr6 i disse dager....var mye lettere for noen år siden.nå må du ha papirer fra hue og ræva og det tar lang tid,om du får alle papirene da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattias Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 noen som vet noen som kan bygge om åt meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Fant et par linker. Her finner du forhåpentligvis noe :D godkjennings-papirer-golf3-vr6.html bakstilling-forstilling-gti-vr6-vs-gl-cl.html ombygging-fra-1-8-til-vr6.html ombygging-fra-1-8-8v-til.html ombygging-1-8-til-vr6.html godkjenning-av-ombygging.html skjema-ledningsnett-vr6.html vr6-i-cabben.html vr6-i-golf3-cab.html Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Gå til møller og få de til å skrive ut alt som er foskjellig fra bilen du hadde til en vr6. (Er nok mere en du tror). Sørg for at alt dette er montert forskriftmessig! Dra til biltilsynet, ta med papirer fra møller og prøv å få det godkjent. Skal ikke være noe problem, men er som regel mere deler som må byttes en man tror, allikevell ting passer. Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 golf3 gti har samme bremser som vr6, så de kan du beholde. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg