larseirik Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 hei dette er min første post på forumet :) å jeg har ett par spørsmål :P 1. hvor får jeg tak i powerfilter ? har leita litt rundt på internett men finner ingenting :P 2. noen ting jeg kan gjøre for å få 115+ hk uten STORE på kostninger ? skruing er ikke noe problem... klarer endel selv + har lærere på skolen som kan hjelpe meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 regner med at der er motoren med monopoint du har? Det mest økonomiske du kan gjøre for mest hester er en ny kam http://www.veloxmotor.com/index.asp?case=show_product&main_category_id=1&category_id=6&sub_category_id=12&object_id=14 Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larseirik Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 ja er nokk S versjonen jeg har ja :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larseirik Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre med motoren og hvor på netet jeg kan finne rimelige deler ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg