Jon Arne Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Hei hå... Skal mest trulig kjøpe meg en B ascona. Hva må jeg evt gi for en med denne beskrivelsen: "selger en komplett bil/dele bil , mye rust i dørken,men alle karoseri deler er bra. selges komplett eller i deler. d sitter en 20 med portet,planet topp å kvasskam med weber ring for info eller pris" Ringte han å han sa det var mere rust å finne osv.. Å ville helst selge den som prosjekt. Jeg tenkte på en pris ikke over 5000kr,men? Håper på noen foruntige svar:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 ja vil si 5000kr hørest ut som et ok beløp å betale. du bør nok ikke by noe mer. ellers så bør du se over bilen i dagslys før du bestemer deg, hvis det er så mye rust som eier sier det er... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 ok,prøver meg på 4tusn først jeg da... Bilen skulle tydlivis gå,å skilt hadde den..Men han hadde mer en nok prosjekt. Må bytte ei plate i gulvet,en dørstokk også var det noe små rust her og der sa han. Men sveising osv er INGEN hindring :D hehe Skal ringe han å høre om jeg kan se på den idag. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 ta venter jeg på å høre hvordan det gikk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 rust er sjenerelt et hælvete, så ikke mer enn 5 laken;) Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Ble nok ikke denne,av forskjellige årsaker:P Men,blir nok en gaaammel rekord! :D Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg