acoupe Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 hei, Jeg skal hatt b og c (?) stolpene på bilen min i sort, på utsiden selvsagt. Vurdert å lakke de men så kom jeg på at jeg kanskje kan montere folie istede? er helt rette flater så skal vel gå greit? Er dette noe jeg kan gjøre selv? Så hvor kan jeg få tak i noe slikt? og hvor mye koster det? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Lokale reklamefirmaer har dette.. Koster deg nok ikke mer enn en hundrelapp kanskje.. Men spørs jo om de har fargekoden da! Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Lokale reklamefirmaer har dette.. Koster deg nok ikke mer enn en hundrelapp kanskje.. Men spørs jo om de har fargekoden da! fargekoden har ikke noe å si, skal bare ha det så svart og blank som mulig ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Jeg holder til i moelv å lager dett til deg for en hundre lapp.. Lager også d meste av annen dekor.. Også maskeringer til lakkarbeider kontakt meg på 97498175 Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg