Gå til innhold

Snøscooter sesongen nærmer seg ;)

Ranger emnet


pacecar

Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

GROM!

 

Faen, scooterføret har faen ikke vist seg her på Helgeland denne sesongen! Var litt i begynnelsen av desember, men nå er det jo faenmeg sommer temp! 8 grader..Og er meldt kraftig regn med fare for flom fra imorgen :-( Noen som har en vannscooter jeg kan ta i bytte? :D

For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Gjest sicarlse

du bor på svalbard Viking067? åssen er reglene for snøscooterkjøring der oppe? skal på firmatur 4 april dit, og lurte bare på om jeg får leie snøscooter:) før fikk man jo scooterlappen på billappen, men jeg har bare moped og bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

alle i firmaet får scooter, er i alle fall planen. de spanderer:) men hadde jo vært konge å slippe å sitte på, men kjøre sjøl:)

 

så du er sikker på det går? de er ikke nøye på slikt der? vi skal jo på en guidet tur, 9 timer elns, så er jo et opplegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 8 months later...
Noen som kan svare meg på et spørsmål? Vurderer å flytte til vestfold for å jobbe. Regner derfor med at det er like greit å selge scooteren for det er vel dårlig med kjøremuligheter der nede?

 

Noen som vet hvor langt fra tønsberg jeg må for å få lufta scootern??

 

ta kontakt med luzifer om du har flyttet ned å har scooter ennå..han er en del over i sverige å kjører..han bor i tønsberg ;)

 

hvem har fått luftet snøscooteren denne sesongen da? snør litt i kr sand..så synd den ikke står i garasjen ..lol..gleder meg hvertfall til første tur ja :)

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår