kjellbua Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 hei er det noen som kan hjelpe meg før jeg bli GAL!!!!!! jeg har en 87.mod volvo 740gl med en weber forgasser og en b23 maskin jeg har problemer med motoren som ikke vil gå skikkeligt,når bilen går på tomgang rister hele motoren noe j....og plutseligt så skyter den så dauer den ut men når jeg holder tenningen helt rundt slik at startmotoren går hele tiden da virker bilen greit men med en gang jeg jeg slipper tenningsnøkkelen slik at den går tilbake der den skal være så begynner motoren og hoppe og danse igjen.har byttet hønsehjernen,pluggledninger/plugger,fordelerlokk,rotor og noe bak men tenningsnøkkelen men ingenting hjelper så jeg håper kansje at noen der ute har mere greie på den slags problemer enn det jeg har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 er problemer bare ved tomgang eller hele tiden? Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellbua Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 hei jo det er hele tiden hvis jeg ikke holder tenningsnøkkelen i den possisjon at startmotoren går hele tiden da virker bilen fint men ikke ellers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 lmm! men spør under volvo700-forumet isteden :) mange med mye kunskap der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 flytt tråden din til 700 forumet, tomgans regulator? forgassar riktig justert? får den riktig bensin trykk? er noe kluss med bensinen tenke eg, gnist har du ja? Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 tomgans regulator? forgassar riktig justert? Er vel en a dissa trur jeg, hadde d samma problemet på kadett`n min i vinter, da justerete jeg tomgangsregulator`n og luft/bensin, da blei`n bra ;) Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg