RobinDrift Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Hei var ute å kjørte bilen her om dagen og la merke til at den hopper veldig når jeg slepper gassen i 1 og 2 gir akkurat som jeg gasser og slipper gassen hele tiden "kenguru bensin" men ikke når jeg gir gass da blir den helt fin... Motoren er 2.0 i Dohc motor kan det ha noe med powefilter å gjøre ? har nettopp byttet kjedestrammeren til kamkjedet inni motoren Eller er det bare det at bilen bremser såpass på gira at den hopper alle pluggene er hele og virker også Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggarn Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 sjekk kardangen, foringer i framstilling+bakstilling, det var problemet på sierran min. Siter Samma faen bare det er lavt, jeg kjører black&decker senkesett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg