SteineA4 Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Har nettopp montert et kn filter på bilden min en Audi A4 1.8T og har problemer med å starte den. den starter men må ta 2-3 forsøk før den kommer. det har aldri skjedd før med det orginale filteret. Hvis noen som kan hjelpe meg så er jeg evig taknemmlig :D MVh Ørjan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Kan jeg få gjette på at du må resette motorstyringen? En sikring du må ha ute en stund. På den måten vil den stille seg inn raskere når du har forandret på et parameter som i ditt tilfelle er luftmengden. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 hvis det er riktig som han over sier, så bare ta av minuspolen på batteriet. La polen være vekk i en times tid. Gjerne mer. Sett det på tilbake, og start opp. :) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteineA4 Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Takker for svar skal prøve det. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 SteineA4 skrev: Takker for svar skal prøve det. :thumb og funket det? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteineA4 Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 nei dette funket ikke har strammet slangeklemmene og sprayet kontaktspray på koblingene så nå funker den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 jeg vil nokk heller tipe på at det er luftmassem måleren din som er i ferd med å takke for seg fori FILTER OLJA di legger seg som en hinne på føleren! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 sikker på at du har montert luftmengdemåleren riktig igjen etter at du satte på KN ? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 hadde han ikke gjort det hadde kjerra fuska hele tiden Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 sant nok Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg