MartinOlavRotmo Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 hei, har kjøpt meg en ganske ålreit 76 kadettC 2dør 1,2 den skal sakte men sikkert pusses opp/restaureres samtidig som den funke som 2,bil/vinterbil det jeg er ute etter er litt effektøkning på motoren, 1,2en som sitter i er ganskes sur som den er, kunne tenkt meg litt mere respons og turtall, så lutrer på om det finnes kammer til denne motoren, komplett eksos med custom grenrør skal jeg få laget snart (før noen komenterer det jeg er klar over at det nok ikke er stort å hente av denne ræælmotoren, men litt extra piff hadde alikevell vært morsomt, trenger ikke så mye power på snø samma faan):yodude: Siter 1992 Mazda FD3S RX7 13b 100% original rx7:P (eeeh) 1978 Mazda Rx-4 Wagon, 12a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Er vel ikke så mye og hente. Vet ikke hvor mye du har tenkt å bruke, men koster vel mer enn det smaker. Bytt motor? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinOlavRotmo Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 skal bytte motor med tiden, men tenkte bare å få den til å gå litt friskere i vinter, og turtall er jo alltid morro:) Siter 1992 Mazda FD3S RX7 13b 100% original rx7:P (eeeh) 1978 Mazda Rx-4 Wagon, 12a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg