A.Rief Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 har noen problemer med golfen min! -instrument lyser og klokke går. km teller står stille! pluss at turtall bensin varme og kmt målere står på 0! Noen som har hatt slikt problem? finner ikke feil på VAG-COM. sikring hel -bremselys funker ikke selv om sikring er hel Noen som har hatt slike problemer? i så fall fortell. Eller noen som har koblingskjema over alt fra bremser fra a-å samme med instrument:) takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 jaja da får du ikke ekstra km da hvertfall=) (måtte bare) kan vel være ledningsbrudd eller dårlig kontakt en plass? Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 hehe...alltid må man bare:P tror ikke det er ledningsbrudd for å si det sånn. har pipet litt. Men er de ledningene jeg ikke vet hvor går dessverre. så trenger igrund ett skjema å se etter! anbefaler ikke å få samme problem:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 hehe...alltid må man bare:P tror ikke det er ledningsbrudd for å si det sånn. har pipet litt. Men er de ledningene jeg ikke vet hvor går dessverre. så trenger igrund ett skjema å se etter! anbefaler ikke å få samme problem:/ hmmm, kan virker som du har et alvorlig brudd en eller annen plass ja, siden alt er borte, men ta en titt bakpå speedometeret på den kontakten som går inn der. Så kan du jo sjekke om om kontakten som står på girkassen er i, er den som gir km hvertfall. sjekk ellers sikringer osv. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Hendte meg engang på min 3`er.. Tok ut instrumentet, sjekket ledninger, sikringer osvosv.. Fant ingen feil, satte inn instrumentet og alt virket:wonder: Tipper på dårlig kontakt jeg... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Hadde håpet på dårlig kontakt jeg også gitt! det som er snodig er at alle ledninger er hele. som jeg har målt på, samt alle sikringer er ok:/ har prøvet med ett annet instrument også men! skulle tro det har smelt i hjernen på kjerra.... jææævlig kjedelig! si i fra hvis dere kommer på noe?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Fikset:) JOHO. trodde ikke jeg nesten hadde full tank gitt:P hehe... var 1stk ledning som var av bak sikrings"skapet" et sted. bare så på den og skjøta... er så sinsykt trangt der, så ser knapt! men gudskjelov det var godt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 gratulerer :D heia =D (ja jeg kjeder meg) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg