VW-Turbo Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Hei Jeg skal se på enn IV GTI nærmeste dagene, den er gått ca 185.000 km.. Er det mye for enn slik bil? Hva bør man se etter før eventuelt kjøp? Pisant er 130.000 kr. Kan vere litt vanskeligt og komme til og sjekke "slarken" i turboen, så den må man bare satse på er OK :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 hey. jeg syntes det var mye, kjøpte min gti for ett år siden, da hadde den rulla 51.000 jeg ga 148.000 får den. nå har den godt 69.000 og parkert i garasjen for vinterskruing. lykke til med kjøp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Med så høy KM burde du har prutegrunnlag på en 10k ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-Turbo Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Ja dere sier noe der.. Det er nok litt langt, er vel kansje da problemene begynner og komme, med tanke på : foringer hjullager, og spesielt girkasse og driverk? har hørt at dette er enn svakhet på disse bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trx_Andersen Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Hey der... Min Golf Gti har nå gått 182 tusen.. Men bilen er enda utrolig bra. Jeg kjøpte den for ei lita stund sia nå. Da var det en kar i 40 åra som hadde kjøpte den ny og eid den hele veien.. Den har komplett service hefte... Den er enda veldig sprek. Turboen er ikke slitt i hele tatt... Kan vurdere og selge den... Det som er digg med den er alt utstyrer.. Nye sommmer og vinter dekk, svart recaro skinn, regnsensor, klima og div.. Fått inn Rockford diskant system til litt over 10 tusen.. Kan dette være noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-Turbo Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Visst den er svart og har den rette prisen, så kan det nok være noe ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg