Somme Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Noen som har erfaringer med disse subbene? Pionèer TS-W121SPL ? søkte litt på nett men fant ingen ting eller pris på dem sånnsett. Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqwannabe Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Noen som har erfaringer med disse subbene?Pionèer TS-W121SPL ? søkte litt på nett men fant ingen ting eller pris på dem sånnsett. TS-W3004SPL er arvtageren til disse, og er vel egentlig ikke så mye å bytte på.. Har hatt TS-W101SPL, som er 10" av samme greia, og 3004SPL.. Jeg hadde nok ikke vurdert å kjøpe noen av disse subbene igjen, men spørs jo hva du er ute etter da. De tåler masse juling.. Men SQ messig, ville jeg styrt unna, dem spiller riktignok ganske lavt, men er lafsete... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Helt kurrante subber, kostet i sin tid 2198,- mener jeg på.. men disse begynner å bli noen år gamle nå da. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 http://strommen-bilradio.no/product_info.php?cPath=58_79&products_id=376 Har disse selv, spiller helt greit =) Ingenting å si på trykket i dem, men kan ikke si noe om hvorvidt de spiller "pent" ettersom jeg ikke er så kresen ^^ Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 er sikkert mer en bra nok til mitt bruk (er ikke så ekstremt nøye) Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg