Grev1 Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Hadde Vento'n på BT i Drammen her forleden for å godkjenne senkesett. Der ble jeg møtt av hyggelige folk som tok meg seriøst. Han som kontrollerte var en hyggelig kar som unnagjorde kontrollen på 20 min. Sjekka papirer og nummer på fjærene, og sjekka om det var spor ettet subbing, også var det tut å kjør, med godkjent sett. Kan ikke annet enn å anbefale Drammen BT. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Du vet at Statens Vegvesen behandler folk som dritt, når man gir de ros for en behandlig og service som skulle vært standard overalt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Akkurat det samme tenkte jeg. Men sånn er alle instanser hvor du er avhengig av det ene stedet for å få utført den tjenesten. Ta f.eks en matbutikk med samme service-innstilling som BT; de ville måtte stenge i løpet av kort tid grunnet kundemangel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg