veilside_civic Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 hei jeg lurer på og kjøpe en civic 92-95 mod. er det noe jeg burde passe på med disse bilene? rust e.l? hvor mye vil prisen ligge på hvis det er en 1993 mod med manuell kasse og den motoren på 1.3 på 75 hk.. som er i god stand?? er denne motoren ekstremt slapp?? vil det være mulighet for og ettermontere turbo? hva vil dette evt koste(ca?) og hva med styling, tenkte på et veilside kit..men dette er ganske dyrt så det får vente men tips og forslag til pris på bilen mottas med STOR takk!! jeg har sett de helt ned til 35000 og oppover. jeg har ca 80.000 og bruke, hva vil dere gjøre med den etter at bilen er i boks?? vanskelig og få tak i? TAKK på forhånd;) Siter Volvo 360 turbo selges. PM for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Jeg ville gått for en med litt mer motorvolum... men det er meg da. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Som momo sier så ville jeg gått for en 1,5 lsi. Der får du mye bil for pengene. Den yter 90 hk, og veier lite, så det er meget gunstig. Tipper du må opp i 50-60 for et eksemplar i god stand, litt mer for coupe. Pass på rust i hjulbuene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg