Gå til innhold

Tt +/-

Ranger emnet


Mazda 323f

Anbefalte innlegg

Vurderer innkjøp av enn TT ROADSTER(cab) i løpet av 6-9 mnds periode...

 

Noen som har noen tips og triks? Tenker da på vanlige feil/mangler som kommer etterhvert og ting bør kikke etter, er dette en bra bil?

 

Hvordan er den på vinteren?

 

Tenker først og fremst på en ca 2000 mod cab 180hk/FWD med klima til 200k, har kikket på noen intresante nå. Disse ligger på ca 120k i km stand, er dette ok?

:driving

Hva kan jeg forvente for 200k?

 

Kjører nå en 97 a3 1,8 bensin med klima og en del utstyr og er ganske fornøyd med denne hittil!

 

Litt rotete post, men takker på forhånd for all informasjon jeg kan få, fra bensinbruk til kostnader av reperasjoner !!:driving

Audi A3 97 1.8 automat/klima

VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s)

* Toyota Celica 91 2.0 GTi

* Mazda 323F 91 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner folk som har hatt med og uten q. Kjenner også folk som har hatt 180 og 225 hk. Gjenngangerene er at uansett om du har 180 eller 225 uten q så sliter du med feste og bilen blir veldig spinne venlig med fwd. Du sliter rett og slett med å få nok feste hvis du ikke kjører som en på 60+ år. Så enten du tror du har behov for det eller ikke ville jeg gått for q. Også 110% lettere og selge den dagen det blir aktuelt. Så over til sak 2. Alle som kjøper 180 hk versonen klager på for lite hk etter veldig kort tid og begyner å trimme. Og for å trimme opp en 180 hk til 225 koster deg mere enn det du hadde gitt for 225 til å begyne med.

 

Min konklusjon. 225hk med q så slipper du å angre i ettertid.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en a3 automat uten q og den kommer seg faen fram overalt...

Får se hva jeg får råd til, er forbanna lærling... Vil helst ha no holdtbart, forsikringen blir vel en del dyrere på 225,en... forsikringen må jo uansett stå på faderen siden jg ikke har spart no bonus men... Quatrro,cab og 225 hk blir vel en ganske dyr modell men!

 

Hva betaler dere i forsikring?

Audi A3 97 1.8 automat/klima

VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s)

* Toyota Celica 91 2.0 GTi

* Mazda 323F 91 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en a3 automat uten q og den kommer seg faen fram overalt...

Får se hva jeg får råd til, er forbanna lærling... Vil helst ha no holdtbart, forsikringen blir vel en del dyrere på 225,en... forsikringen må jo uansett stå på faderen siden jg ikke har spart no bonus men... Quatrro,cab og 225 hk blir vel en ganske dyr modell men!

 

Hva betaler dere i forsikring?

 

Du kan jo kjøpe deg en 180hk quattro . koster noe mindre. forsikring ligger da på ca 12000 i året, da på din far.

 

om du kjenner til problemt til TT, for lett bak, les litt om det.

så kjøper du deg kanskje en med Quattro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en a3 automat uten q og den kommer seg faen fram overalt...

 

 

Har ikke med det og gjøre, frem kommer du... Du må bare rekne med at antispinn kobler inn hver gang du kommer over 2000 omdreininger.. Da kommer turboen, og bilen begynner og spinne..

Du kan selvfølgelig redusere mye med gode dekk, og snill gassfot..

 

Det gjør jeg, og det går greit liksom:)

 

Jeg betaler 5400,- med 70% bonus i gjensidige - full kasko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trur kommer til gå for en 180hk fwd cab om ikke annet dukker opp, 200-220k ca... Så lenge jg holder meg på veien:driving er jeg fornøyd, tar det litt rolig med gasspedalen til bynne md så klarer jeg vel dra fra noen andre biler hvertfall...

dukker det opp quattro ell 225hk sier jg ikke nei takk men;)

 

Noen som vil legge ut litt bilder og info om deres TT,er da? pris dere ga osv... fant ikke så mange topicer om tt,ene til folk her;)

Audi A3 97 1.8 automat/klima

VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s)

* Toyota Celica 91 2.0 GTi

* Mazda 323F 91 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår