Marvil Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 norskbildelsenter.no eyecandyracing.no Om du skal bytte til en annen G3 senere kan du vel ta med deg senkesettet til den nye.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Du kan kjøpe senkesettet mitt, med kyb gassdempere fremme og greier, så kjøper jeg meg justerbart;) Ligger bilder her på forumet hvis du søker på mitt navn:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 http://eyecandyracing.no/norwegian/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=400_4_29_30_135&products_id=141 http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=14143&ASP=3107954&Type=VW&Model=Golf&Year=1997&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=3107954[O]Type=VW[O]Model=Golf[O]Year=1997[O]Varegruppe=0358 Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Du kan kjøpe senkesettet mitt, med kyb gassdempere fremme og greier, så kjøper jeg meg justerbart;) Ligger bilder her på forumet hvis du søker på mitt navn:) Hmm, skal ta en titt på det jeg ;) pris du hadde tenkt deg? og hvor ''stort'' er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 norskbildelsenter.noeyecandyracing.no Om du skal bytte til en annen G3 senere kan du vel ta med deg senkesettet til den nye.. Ja, det er også en mulighet, men har ikke så god råd fortiden, så må nok nøye meg med et billig et ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Skal få hele greia for en tusenlapp:) Aner ikke hvor mye den er senka, du får nesten vurdere utfra bildene:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Skal få hele greia for en tusenlapp:) Aner ikke hvor mye den er senka, du får nesten vurdere utfra bildene:) får ikke fram noen bilder :S har du en link til bilder med senkesettet og bare settet? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 http://www.bilforumet.no/golf-iii/167125-mcbanans-pendlegolf-nye-felger-side-3-a.html Den er senka likt på alle bildene der, jeg kjøpte den slik, har ikke gjort noe med understellet. Hva mener du med senkesettet og bare settet? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 http://www.bilforumet.no/golf-iii/167125-mcbanans-pendlegolf-nye-felger-side-3-a.html Den er senka likt på alle bildene der, jeg kjøpte den slik, har ikke gjort noe med understellet. Hva mener du med senkesettet og bare settet? Okei.. nei, tenkte på link til settet, og settet da det sitter på bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Okei.. nei, tenkte på link til settet, og settet da det sitter på bilen :) har du ikke peiling på hvor mye bilen er senket? vært kjekt å vite liksom.. nytt 40mm senkefjører koster 1250,- nytt liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Har ikke anelse hvor mye den er senket nei, men det er nok mer enn 40mm.. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Har ikke anelse hvor mye den er senket nei, men det er nok mer enn 40mm.. Hmm, okei.. skal tenke på det jeg :) må isåfall vente på neste lønning.. ;) men hvor mye skal du ha for det? sålenge du ikke vet hvor gammelt det er, merket og størrelsen på det, så gir jeg nok ikke 1000,- for det.. Vært mulig å hørt med forrige eier ang disse tingene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg