v240tic85 Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 har litt problemer med motoren min! får ikke start! er gnist men virker ikke som at dysene opner seg! bensin pumpa går og det kommer bensin frem til dysene! noen som vet hva det kan være! har bytta ledningsnett i dag men ble ikke bedre! og har prøvd og bytta hjærne! men blir ikke noe bedre! noen som har peiling?? Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pyro_smurf Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 På pinn11 på styreenheten skal det komme en pulsrekke, som kommer rett fra pluss siden på coilen. Mangler denne får du ikke bensin. Sjekk også om releet til bensinpumpa slår inn det starter samtidig som dysens. Siter Pyro_smurf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
i <3 chevy Skrevet April 7, 2010 Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 På LH 2.2 Dyser som ikke opner. Kommer signalet fra stikk 17 på tennings hjernen og til 1 på bensin jernen og ledningen er gul med grå stripe. Det er også samme ledning som kommer inn til turtelleren. Beliggenhet: Ledningen går ut fra tennings hjernen og ut torpedoveggen bort til andre side og inn gjennom torpedovegg og inn til bensin hjernen. På min bil var feilien så enkelt som at kontakten bak på instrumentene til turtelleren satt litt feil eller kortsluttning inne i turteller eller no. Jeg tok i hvertfall av denne kontakten og bilen startet med en gang. ----------------------------- eventuelt. Måle om det kommer +12V til dyse motstandene hele tiden. gjør det det funker rèlet Måle dyse motstandene. ------------------------------ Koblings skjema: http://www.autoelectric.ru/auto/volvo/740/1989/740-89.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg