morty83 Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Har en Subaru Legacy der jeg sliter med dynamo støy. I starten var den helt sinnykt høy. Prøvde da å jorde skjermen på den ene signal kabelen. Ble mye bedre, men plages forsatt med støy. Har lagt en ny jordkabel fra motorblokka til karosseriet. Ble ikke noe forskjell. Noen som har noe gode tips å komme med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 prøv å jorde spilleren bedre kanskje.. mulig den trekker jord gjennom signalkablene. strøm og signalkabler ligger godt fra hverandre regner jeg med? Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 prøv å jorde spilleren bedre kanskje.. mulig den trekker jord gjennom signalkablene. strøm og signalkabler ligger godt fra hverandre regner jeg med? Glemte å si det, men har jordet spilleren ekstra. Strøm å signal kabler ligger separert, men de ligger jo selvsagt i lag bak spilleren. Har prøvd å separert de så mye som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 mulig du har stillt opp gain på forsterkeren litt mye Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Har satt gain på ca. halv styrke. Har prøvd å justert den ned, blir litt mindre, men ikke borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 dårlige skjermede signalkabler da? Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sabaselfsit Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Har akuratt vært gjennom det samme. Etter MYE prøving med jording både til spiller og forsterker viste det seg at det var signalkabelen. Prøv med en annen kabel å bare strekk den i friluft over setene etc. uten at den er i nærheten av noe først og se om det blir borte da når bilen er i gang. :thumb Siter VW IV R32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 noen som har noen flere tips i denne saken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Har du prøvd å flytte jordingspunktet til forstekeren i bagasjerommet? Det er ikke alltid at en finner egnet jordingspunkt der en frst tror at det vil fungere. Du kan også bytte ut jordingskabelen fra batteri til karosseri med en 21 mm2 kabel eller større. Selvfølgelig må jordingskabelen din i bagasjerommet være 21 mm2 eller tykkere. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg