miXer Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Heisann Ut fra det jeg kan se på norskbildelsenter, så må jeg bytte navet bak for å få bytta hjullager. Stemmer dette? Hvilke verktøy trenger jeg for å bytte bremseskivene og bremseklossene bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Heisann Ut fra det jeg kan se på norskbildelsenter, så må jeg bytte navet bak for å få bytta hjullager. Stemmer dette? Hvilke verktøy trenger jeg for å bytte bremseskivene og bremseklossene bak? bremseskivene bak trenger du bare et skruhjern. men bremseklossene er verre. trenger en sånn spesialting for å få inn stemplet siden det må skrues inn, å ikke bare klemmes inn slik som forran. Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Stempelet klarer du helt fint å skru på plass med en nebbtang og en dose muskler. Være gjerne 2 stk til det, så den ene kan holde caliperen når han andre skrur, og skrur, og skrur, og skrur...... Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Stempelet klarer du helt fint å skru på plass med en nebbtang og en dose muskler.Være gjerne 2 stk til det, så den ene kan holde caliperen når han andre skrur, og skrur, og skrur, og skrur...... hehe jeg klarte å ta av hele stemplet så måtte nesten ha den spesialtingen. prøvde som faen med rørtang å hadde hjelp i tilegg:D Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miXer Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Det er en slik en dere tenker på? http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=103902 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Det er en slik en dere tenker på? http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=103902 der har du den ja! :) den er å anbefale fra meg allefall:)velldi enkel å bruke! Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miXer Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Har nå byttet bremseskiver/klosser bak på begge sider, og det var ganske enkelt, men trang litt mer enn bare en skrutrekker! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg