magle23 Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Det har kommet kart til Norge ja, som jeg skal få tilsendt av Sony Norge. Med GPS antenne, som er inne i bilen. Kjøpt i Norge ja, ga 13000 for den. Den er helt ny. Ved evt. tvert bytte kommer jeg kanskje litt dårlig ut synes jeg. Hva sier du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magle23 Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Hva sier du?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Det kan absolutt være aktuelt dersom jevnt bytte, men jeg har desverre ikke råd å betale noe imellom... kjøpte HR gewinde ++ til caben på fredag så jeg har ikke overflod av penger for tiden:) Dersom du er interesert i jevnt bytte send meg PM så tar vi det derfra! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Selges 5000 kroner evt bytte i bilstereo med MP3, bærbar MP3 spiller med hd (Creative Zen, iPod e.l.) GTI16V motor eller forslag. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg