1984GTD Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Ryker fra tenningslåsen en gang iblant når jeg skal vri om nøkkelen. Kommer en fin strek hvit røyk opp mellom rattet og tenningsdelen. Skrur kjapt av tenninga og skrur på igjen, da går det fint. Er dette støv/dritt som ryker? Har skjedd noen få ganger på min 1996 golf 3 tdk. Min far sin 1995 tdk har samme problemet. Har skjedd en del ganger for han. Men alt funker tipp topp.... Kjent problem for noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Skjedde med min gamle G3 også, jeg hadde nettopp installert alarm, så fikk de folka til å se på det siden jeg trodde det var alarmen. Var bare støv som ble svidd i følge dem.. Kan sikkert løses lett ved å ta bort noen deksler og blåse litt inni der med trykkluft. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Skjer me min av og til også. Jeg ignorerer det og håper på det beste. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Er vel ikke noe ukjent problem at tenningskontakta på Golf brenner opp. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfie96 Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Har det samme problemet jeg også. Det skjer bare hos meg når bilen har stått i sola en god stund sånn at det er grisevarmt inne i kupeèn. Har byttet el-delen i tenningslåsen men det har ikke hjulpet. Alt funker fint her også. Siter Why didn't you fix it when you knew that was the problem? En irritert Mads Østberg i en busslomme under rally Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 joiner klubben og sier at jeg også har problemet=) Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg